Support
Guides til dig

Tilføj en SuperSaaS kalender til din LinkedIn side

LinkedIn giver dig mulighed for at tilføje en kalender til din LinkedIn profil, hvor du kan: Fremhæve nyhedsartikler om din virksomhed; give eksempler på dit arbejde, eller poste et link til din kalender, så nye kunder nemt kan booke deres første aftale med dig.

Hvad skal du bruge for at tilføje din online kalender, til din LinkedIn side?

  • En LinkedIn profil
  • En SuperSaaS konto med mindst én kalender

Tilføj en LinkedIn fremhævning

  1. Log ind på din LinkedIn konto
  2. Klik på ikonet, der viser et billede af dig, i toppen på din LinkedIn konto
  3. Klik på “Se profil”, (eller tilsvarende på engelsk)
  4. Klik på “Tilføj profil sektion” som findes lige under fotoet af dig
  5. Klik på pilen, der peget nedad ud for “Anbefalet”, så der udfolder sig en rullegardinmenu
  6. Klik på “Tilføj fremhævning” (“featured” på engelsk)

Du skal nu åbne en tom “fremhævet” side, hvor du kan tilføje alt, hvad du vil fremhæve på din side. Ud over link til din SuperSaaS kalender kan du også fremhæve artikler du har skrevet, og andre relevante ting, der skaber god markedsføring for dig.

Tilføj din SuperSaaS kalender i sektionen for fremhævning

  1. Klik på ikonet “+” (tilføj) øverst til højre i sektionen for fremhævninger. Hvis du lige har oprettet din side som er fremhævet, kan du også finde “+”-ikonet nederst i afsnittet “Vis, hvad du er stolt af” midt på siden
  2. Vælg “Tilføj et link”, og indtast linket til din SuperSaaS kalender
  3. Klik på “Gem” eller “Udført”

Bemærk venligst, at sektionen vedrørende fremhævninger på LinkedIn skal have lov til at se din SuperSaaS kalender for at denne funktion kan fungere. For at tillade dette, skal du give tilladelse dertil via Vil du tillade automatiserede programmer at få adgang til kalenderen?, som du finder via dit SuperSaaS kontrolpanel, ud for din kalender: Konfigurer > Adgang.