Online planlægningssystem på 34 sprog for ambassader og konsulater

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

International aftaleplanlægning gjort enkel og effektiv

Designet til diplomatiske services

Aktivér nem booking af interview vedrørende: Visum, statsborgerskab og andre aftaler på borgernes sprog og i deres tidszone. Administrer tilgængelighed for forskellige servicetyper, via din online tidsplan, for både personale og borgere.

Integreret med væsentlige tjenester

Synkroniser automatisk aftaler med kalender apps for at strømline dine processer. Tilbyd sikre betalingsmuligheder for konsulære gebyrer og brug SMS og e-mail til bekræftelse af aftaler og påmindelser

Omkostningseffektiv

Kom godt i gang med planer for kun 60 kr om måneden (hvis du betaler online). Dit SuperSaaS abonnement kan alternativt ske via årlig EAN-fakturering. Venligst kontakt support for nærmere info.

Eksempel på en tidsplan for ambassader og konsulater
Eksempel på en kalender for ambassader og konsulater set fra en smartphone
Eksempel på ambassader og konsulater, der tilbyder online tidsbestilling

Funktioner i bookingsystemet til: Ambassader og konsulater

Borgere kan selv booke online

Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår borgere kan booke eller ændre deres bookinger i din tidsplan, uden din involvering

Sprog og tidszoner

Borgere eller ansøgere kan vælge mellem 34 sprog, og deres tidszone registreres eventuelt automatisk

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom: Visumkrav, identifikationsoplysninger osv.

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer

Masser af muligheder for tilpasning i din kalender

Indstil tilpassede aftalelængder; angiv hvilke oplysninger borgerne skal udfylde, angiv mødested osv.

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor online aftalebestilling er afgørende for ambassader og konsulater

SuperSaaS booking system på en laptop

Lad borgere og visumansøgere booke aftaler online 24/7

Dette bookingsystem giver borgere og besøgende din ambassade eller dit konsulat fleksibilitet til at booke aftaler ud over den traditionelle kontortid, hvilket forbedrer deres samlede oplevelse med ambassaden eller konsulatet. Automatisering optimerer ikke kun den administrative tid, men sikrer også optimal udnyttelse af aftaletidspunkter.

  • Strømlinet proces: Forenkle processer, så ansøgere selv kan ændre aftaler.
  • Minimer udeblivelser: Send automatisk aftalebekræftelser og påmindelser, før aftalen starter.
  • Buffertid: Tildel buffertid mellem aftaler for at forhindre potentielle forsinkelser.

Alle aftaler og al information på ét sted

En anden væsentlig fordel er muligheden for at centralisere besøgendes information, hvilket letter sporing af ansøgere og deres dokumentation. Alle relevante detaljer, såsom CV og motiverede ansøgninger, kan gemmes sammen med aftaledetaljer, hvilket strømliner ansøgningsprocessen.

  • Formularer: Indsaml væsentlige ansøgeroplysninger via fleksible online formularer.
  • Overholdelse af databeskyttelse: Opbevar uploadede dokumenter sikkert på din Dropbox-konto af fortrolighedshensyn og for at overholde GDPR-begrænsninger.

Skræddersyede løsninger til diplomatiske kontorer

Dette bookingsystem er blevet forfinet gennem årevis for at imødekomme ambassade- og konsulaters unikke behov. Feedback fra diplomatiske fagfolk er inkorporeret for at levere en optimeret og omfattende løsning for netop danske institutioner i udlandet.

  • Flersproget: Bookingsystemet findes på 34 forskellige sprog.
  • Tidszonesupport: Vis aftaler i de besøgendes lokale tid. God til planlægning af fjernaftaler.
  • Online aftaler: Send et link automatisk til Google Meet eller Zoom, når du mødes virtuelt.
  • Skalerbarhed: Prismodellen for dit abonnement gør det nemt at opgradere eller nedgradere for at imødekomme perioder med høj eller lav efterspørgsel.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
Embassy of Genovia
Book tid
Embassy of Genovia
Book tid
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

Jeg prøvede mange planlægningsværktøjer, før jeg abonnerede på SuperSaaS. SuperSaaS er det bedste, det skiller sig virkelig ud. Bookingsystemet har så meget fleksibilitet indbygget. Du kan skræddersy bookingsystemet til præcis det, du har brug for. Det er et stærkt værktøj.

C J Ross, Manager, Government Department

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Konsulater
  • Ambassader
  • Diplomatiske rejser
  • Udenrigsministerier
  • Kulturelle institutioner
  • Udviklingshjælp
  • Turistråd
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordele for din ambassade eller dit konsulat

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Bedre service

Øjeblikkelig aftalebestilling eliminerer behovet for frem og tilbage kommunikation. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af borgerne i dag.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved begivenheder og aftaler

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.