Online planlægningssystem for menigheder og trossamfund

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

Forenkle din planlægning

Designet til menigheder og trossamfund

Koordiner nemt: Arrangementer, studierum og frivilligt arbejde. Tilbyd tilmelding til arrangementer, administrer deltagerlister, og tilpas påmindelser til møder, fællesskabsaktiviteter og meget mere.

Integreres med dine systemer

Synkroniser let med kalender apps for at sikre, at de frivillige altid er opdateret. Tilbyd donationer og betaling til begivenheder. Brug SMS til hurtig kommunikation med din menighed eller dit trossamfund.

Det er billigt

Kom i gang for kun 60 kr om måneden. Bookingsystemet er designet til at vokse med jeres behov, uden at at det gør ondt i jeres budget.

Eksempel på et skema på en computer til kirkelige aktiviteter
Eksempel på en kalender på en tablet til kirkelige arrangementer
Eksempel på en arrangementskalender til en kirkelig organisation

Dette aftale- og reservationssystem er designet specielt til kirke handlinger og religiøse arrangementer

Deltagerne kan selv booke

Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår jeres menighed eller frivillige kan booke eller lave ændringer i begivenheder og møder i din tidsplan, uden at du bliver involveret

Tilpasser sig din virksomhed

Al den funktionalitet, du har brug for til dine aktiviteter, såsom at: Definere tidspunkter for arrangementer; tage imod tilmeldinger og administrere flere begivenheder samtidigt

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet til dit website og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom særlige krav eller emner til eksempelvis en temaaften

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer

Masser af muligheder for tilpasning i din kalender

Indstil tilpassede længder for aftaler; angiv hvilke oplysninger brugere skal udfylde; angiv mødested osv.

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor trossamfund og menigheder bruger online booking til arrangementer og frivilligt arbejde

SuperSaaS booking system på en laptop

Nem online tilmelding til arrangementer hele døgnet rundt

Forenkle processen med tilmelding til arrangementer, studierum eller workshops ved at give en problemfri online bookingoplevelse. Gør det muligt for menighedsmedlemmer at registrere sig, når det passer dem, hvilket frigør tid til planlægning af andre arrangementer og sikrer maksimal deltagelse.

  • Fleksibel planlægning: Tilbyd både individuelle registreringer til arrangementer, eller bookinger af flere sessioner.
  • Reducer administrative opgaver: Reducer byrden for koordinatorer og personale ved at automatisere processer.
  • Kapacitetsstyring: Administrer nemt grænser for antal deltagere for at forhindre overbooking.
  • Venteliste: Tilbyd automatisk pladser til ventelistedeltagere, efterhånden som pladserne bliver tilgængelige, for at flest mulige personer glade.

Øg rækkevidden

Lad systemet håndtere planlægning og opdag nye muligheder for at spare tid og bekymringer.

  • Ubegrænset antal begivenheder: Organiser og administrer tidsplaner for alle begivenheder, uden ekstra omkostninger.
  • Virtuelle sammenkomster: Via bookingsystemet kan du tilbyde mødelinks ved brug af Zoom eller Google Meet, hvilket gør muligheden for deltagelse i møder lettere. Muligheden er eksempel rigtig god til ungdomsgrupper eller religiøse tekststudier.
  • Reducer udeblivelser: Send automatiske bekræftelser og påmindelser for at undgå, at det gode forarbejde til et arrangement ikke får den fulde effekt.
  • Yderligere tilbud: Tilbyd andre religiøse arrangementer, ressourcer eller tjenester under bookingprocessen.

Skræddersyede løsninger til religiøse begivenheder

Med udgangspunkt i feedback fra menigheder og trossamfund er dette bookingsystem designet til at imødekomme de unikke behov for at administrere registreringer af religiøse begivenheder, hvilket sikrer en problemfri oplevelse for både arrangører og deltagere.

  • Deltageroplysninger: Indsaml væsentlige brugeroplysninger ved registrering for bedre planlægning og analyse af arrangementer.
  • Engagement efter begivenhed: Følg automatisk op med deltagere gennem eksempelvis takkebeskeder eller undersøgelser.
  • Aflysninger: Angiv klare vilkår for aflysninger af deltagere for at holde begivenheder fulde og deltagere informeret.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
Faithful Gatherings
Ja tak, jeg vil gerne deltage
Faithful Gatherings
Ja tak, jeg vil gerne deltage
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

SuperSaaS er super nemt at sætte op og tilpasse. Det tog alt presset af personalet fra at skulle lave aftaler, og nu kan vi alle sammen lave aftaler i kalenderen samtidigt.

Tiffany G., Direktør for Community Impact

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Gudstjenester
  • Bibel studiegrupper
  • Bønnemøder
  • Konfirmationsforberedelse
  • Landsmøder
  • Mødeaftener
  • Koran studiegrupper
  • Torah studiegrupper
  • Spirituelle events
  • Lokale fællesskaber
  • Gospelkor
  • Frivilligt arbejde
  • Seminarer
  • Voksendåb
  • Bryllupper
  • Mindehøjtideligheder
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordelene for din menighed

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt tager opkald og koordinerer tidsplaner, hvilket sparer tid og reducerer menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Nem adgang

Sognemedlemmer kan planlægge aftaler til skriftemål, rådgivning eller møder med dit trossamfunds embedsmænd, når det passer dem. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt i nutidens digitale verden.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved begivenheder og aftaler

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.