Online bookingsystem til tidsbestilling for kommuner, regioner og myndigheder
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Yd en endnu bedre service
Administrer effektivt bookinger for kommunale, regionale og myndigheders tjenester såsom: Reservationer af offentlige shelters, affaldsindsamling og tilmelding til arrangementer på biblioteker med mere. Tilpas formularer til: Tilladelser, licenser og serviceanmodninger.
Synkroniser automatisk bookinger med kalender apps. Brug online betalingsmuligheder for servicegebyrer og anvend SMS eller e-mail til bekræftelse af aftaler og påmindelser.
Kom godt i gang med planer for kun 60 kr om måneden (hvis du betaler online). Dit SuperSaaS abonnement kan alternativt ske via årlig EAN-fakturering. Venligst kontakt support for nærmere info. Bookingsystemet er designet til at understøtte de forskellige behov. Skaler dine services for at imødekomme efterspørgslen, mens ressourcerne administreres effektivt.
Dette aftale- og reservationssystem er designet specielt til offentlige myndigheder
Borgerne kan selv booke
Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår borgerne kan booke eller ændre tider til møder, vaccinering eller noget helt tredje i din tidsplan, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for såsom at: Definere mødetidspunkter, tildele mødelokaler og koordinere møder med dine kollegaer
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet til jeres hjemmeside og bed kun specifikke oplysninger, der ikke konflikter med GDPR, som du har brug for som en del af en reservation, såsom: Mødeemner eller hvilket udstyr kræves der til arrangementet
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Indstil tilpassede længder på aftale; angiv hvilke oplysninger brugere skal udfylde, angiv mødested osv.
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor myndigheder tilbyder online booking til arrangementer og aftaler
Nem online tilmelding til begivenheder
Forenkle processen med tilmelding til begivenheder og møder ved at tilbyde en problemfri online bookingoplevelse. Giv byrådsmedlemmer og borgerne mulighed for at registrere sig, når det passer dem, hvilket frigør tid til planlægning af arrangementer og sikrer maksimal deltagelse.
- Fleksibel tidsplan: Tilbyd tilmelding til arrangementer samt booking af individuelle aftaler.
- Reducer administrative opgaver: Mindsk byrden for koordinatorer eller personale ved at automatisere planlægningen for begivenheder.
- Kapacitetsstyring: Administrer nemt deltagergrænser for hver begivenhed for at forhindre overbooking.
Udvid din rækkevidde
Lad bookingsystemet håndtere planlægning og opdag nye muligheder for at opnå øget engagement og yde en bedre borgerservice.
- Ubegrænset antal begivenheder: Organiser og administrer tidsplaner for alle begivenheder.
- Reducer udeblivelser: Send automatiske bekræftelser og påmindelser for at forbedre fremmødeprocenten.
- Bedre indsigter: Få en god forståelse for, hvem der har deltaget, og eksporter data til yderligere analyse.
- Online møder: Generer mødelinks til onlinetjenester som: Zoom og Google Meet, hvilket gør møder lettere tilgængelige for alle.
Skræddersyede løsninger til møder
Med udgangspunkt i indsigter fra kunder indenfor det offentlige, er denne platform designet til at imødekomme de unikke behov for at administrere myndigheders møder, vaccinationer og meget mere, hvilket sikrer en problemfri oplevelse for både det offentlige og borgerne
- Opbevaring af personlige oplysninger: Indsaml brugeroplysninger ved registrering. Beslut hvilke data der kun skal være synlige i din online kalender og gem alle oplysninger sikkert i overensstemmelse med GDPR-forordningen.
- Engagement efter begivenhed: Følg automatisk op med deltagere gennem takkebeskeder, undersøgelser eller andre tiltag.
- Aflysninger: Angiv klare vilkår for aflysninger af deltagere for at holde begivenheder fulde og deltagere informeret.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Kommuner
- Politistationer
- Brandstationer
- SFO
- SSP-samarbejde
- Byråd
- Regioner
- Militæret
- Vaccinering
- Styrelser
- Direktorater
- Domstole
- Rigsarkiver
- Elevråd
- Ungdomsråd
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordelene for kommuner, regioner og myndigheder
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Nem adgang
Gør det let for borgere at booke aftaler eller tjenester, når som helst og hvor som helst. Selvbetjening foretrækkes normalt i dag.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved begivenheder og aftaler
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.