Online bookingsystem til tidsbestilling for kommuner, regioner og myndigheder

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

Yd en endnu bedre service

Designet til det offentlige

Administrer effektivt bookinger for kommunale, regionale og myndigheders tjenester såsom: Reservationer af offentlige shelters, affaldsindsamling og tilmelding til arrangementer på biblioteker med mere. Tilpas formularer til: Tilladelser, licenser og serviceanmodninger.

Integreret med dine systemer

Synkroniser automatisk bookinger med kalender apps. Brug online betalingsmuligheder for servicegebyrer og anvend SMS eller e-mail til bekræftelse af aftaler og påmindelser.

Omkostningseffektiv

Kom godt i gang med planer for kun 60 kr om måneden (hvis du betaler online). Dit SuperSaaS abonnement kan alternativt ske via årlig EAN-fakturering. Venligst kontakt support for nærmere info. Bookingsystemet er designet til at understøtte de forskellige behov. Skaler dine services for at imødekomme efterspørgslen, mens ressourcerne administreres effektivt.

Eksempel på en tidsplan på en computer for lokale myndigheder
Eksempel på en kalender til borgerservice i en kommune
Eksempel på en kalender til regioner og myndigheder

Dette aftale- og reservationssystem er designet specielt til offentlige myndigheder

Borgerne kan selv booke

Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår borgerne kan booke eller ændre tider til møder, vaccinering eller noget helt tredje i din tidsplan, uden din involvering

Tilpasser sig din virksomhed

Al den funktionalitet, du har brug for såsom at: Definere mødetidspunkter, tildele mødelokaler og koordinere møder med dine kollegaer

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet til jeres hjemmeside og bed kun specifikke oplysninger, der ikke konflikter med GDPR, som du har brug for som en del af en reservation, såsom: Mødeemner eller hvilket udstyr kræves der til arrangementet

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer

Masser af muligheder for tilpasning i din kalender

Indstil tilpassede længder på aftale; angiv hvilke oplysninger brugere skal udfylde, angiv mødested osv.

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor myndigheder tilbyder online booking til arrangementer og aftaler

SuperSaaS booking system på en laptop

Nem online tilmelding til begivenheder

Forenkle processen med tilmelding til begivenheder og møder ved at tilbyde en problemfri online bookingoplevelse. Giv byrådsmedlemmer og borgerne mulighed for at registrere sig, når det passer dem, hvilket frigør tid til planlægning af arrangementer og sikrer maksimal deltagelse.

  • Fleksibel tidsplan: Tilbyd tilmelding til arrangementer samt booking af individuelle aftaler.
  • Reducer administrative opgaver: Mindsk byrden for koordinatorer eller personale ved at automatisere planlægningen for begivenheder.
  • Kapacitetsstyring: Administrer nemt deltagergrænser for hver begivenhed for at forhindre overbooking.

Udvid din rækkevidde

Lad bookingsystemet håndtere planlægning og opdag nye muligheder for at opnå øget engagement og yde en bedre borgerservice.

  • Ubegrænset antal begivenheder: Organiser og administrer tidsplaner for alle begivenheder.
  • Reducer udeblivelser: Send automatiske bekræftelser og påmindelser for at forbedre fremmødeprocenten.
  • Bedre indsigter: Få en god forståelse for, hvem der har deltaget, og eksporter data til yderligere analyse.
  • Online møder: Generer mødelinks til onlinetjenester som: Zoom og Google Meet, hvilket gør møder lettere tilgængelige for alle.

Skræddersyede løsninger til møder

Med udgangspunkt i indsigter fra kunder indenfor det offentlige, er denne platform designet til at imødekomme de unikke behov for at administrere myndigheders møder, vaccinationer og meget mere, hvilket sikrer en problemfri oplevelse for både det offentlige og borgerne

  • Opbevaring af personlige oplysninger: Indsaml brugeroplysninger ved registrering. Beslut hvilke data der kun skal være synlige i din online kalender og gem alle oplysninger sikkert i overensstemmelse med GDPR-forordningen.
  • Engagement efter begivenhed: Følg automatisk op med deltagere gennem takkebeskeder, undersøgelser eller andre tiltag.
  • Aflysninger: Angiv klare vilkår for aflysninger af deltagere for at holde begivenheder fulde og deltagere informeret.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
Community Connect
Lav en aftale
Community Connect
Lav en aftale
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

Jeg prøvede mange planlægningsværktøjer, før jeg abonnerede på SuperSaaS. SuperSaaS er det bedste, det skiller sig virkelig ud. Bookingsystemet har så meget fleksibilitet indbygget. Du kan skræddersy bookingsystemet til præcis det, du har brug for. Det er et stærkt værktøj.

C J Ross, Manager, Government Department

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Kommuner
  • Politistationer
  • Brandstationer
  • SFO
  • SSP-samarbejde
  • Byråd
  • Regioner
  • Militæret
  • Vaccinering
  • Styrelser
  • Direktorater
  • Domstole
  • Rigsarkiver
  • Elevråd
  • Ungdomsråd
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordelene for kommuner, regioner og myndigheder

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Nem adgang

Gør det let for borgere at booke aftaler eller tjenester, når som helst og hvor som helst. Selvbetjening foretrækkes normalt i dag.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved begivenheder og aftaler

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.