Online aftaleplanlægningssystem til forældremøder
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Gør planlægningen af skolehjemsamtaler enkel
Planlæg ledige pladser, administrer lærerkalendere og tilpas mødelængder for at sikre produktive diskussioner om elevernes fremskridt.
Synkroniser automatisk dagsordener med kalender apps. Brug SMS eller e-mail til bekræftelser og påmindelser for skolehjemsamtaler.
Du kan starte med den mindste pakke for kun 60 kr om måneden. Dette planlægningssystem er designet til at understøtte skoler i alle forskellige størrelser. Betaler du for bookingsystemet, får du adgang til alle funktioner.
Funktioner i bookingsystemet til forældremøder
Forældre kan selv booke
Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår elevernes forældre kan booke eller ændre tider i dit skema, uden at du involveres
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til skolehjemsamtaler, såsom at definere buffertid for at sikre, at du kan have dedikeret tid til meningsfulde samtaler om eller med den enkelte elev
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom: Elevens navn eller emner, der skal diskuteres under samtalen
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor online booking er så praktisk til planlægning af forældremøder
Forældre planlægger møder med lærere online 24/7
Giv forældre mulighed for at booke tider med lærere, når det passer dem. Dette booking system forenkler at arrangere forældre- og lærermøder, eliminerer telefonsamtaler og manuel koordinering.
- Bekvem planlægning: Giv forældre fleksibilitet til at booke eller ændre på aftaletidspunkter, baseret på forældrenes og din tilgængelighed.
- Informationer på forhånd: Brug en registreringsformular til at indsamle foreløbige spørgsmål eller bekymringer fra forældre. Det kan hjælpe lærerne med at forberede sig til skolehjemsamtalen.
- Reducer udeblivelser: Sørg for, at forældre (og lærere) husker aftalen med automatiske e-mail- eller sms-påmindelser.
Optimer kommunikation og øg engagementet
Dette online booking system automatiserer processen og frigør værdifuld tid for både lærere og forældre, samtidig med at kvaliteten af kommunikationen forbedres.
- Minimer administrative opgaver: Reducer arbejdsbyrden ved at automatisere planlægning for skolehjemsamtaler
- Buffer til forberedelse: Sæt tid af for at lærerne kan forberede sig til forældresamtalerne, hvilket sikrer mere fokuserede og produktive diskussioner. Eller tilføj buffertid efter hvert møde, for at undgå, at undgå at tidsplanen skrider.
- Virtuelle aftaler: Send et link automatisk til video konferencetjenester som: Google Meet eller Zoom, hvis skolehjemsamtalen holdes virtuelt.
En samlet løsning skaber pædagogisk engagement
Dette booking system er skræddersyet til skolernes behov. Reservationssystemet understøtter planlægning af en lang række undervisningsaktiviteter, hvilket gør det lettere for forældre og lærere at samarbejde.
- Skalerbart: Imødekommer alle læreres skemaer uden begrænsning på antallet af skemaer eller brugere.
- Forskellige sprog: Du kan vælge mellem 34 sprog, hvilket gør det lettere for ikke dansktalende forældre.
- Aktivitetsregistrering: Ud over møder, brug booking systemet til at organisere skolearrangementer og meget andet.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Åbent hus arrangement
- skolehjemsamtaler
- Forældremøder
- Temauger
- Tider til eksamen
- Workshops
- Personalesamtaler
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordele for din skole
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Øjeblikkelig aftale booking til enhver tid eliminerer behovet for frem og tilbage kommunikation. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af de fleste forældre.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller sms-beskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer, at din værdifulde tid bliver brugt optimalt.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.