Online aftaleplanlægningssystem til forældremøder

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

Gør planlægningen af skolehjemsamtaler enkel

Skræddersyet til uddannelse

Planlæg ledige pladser, administrer lærerkalendere og tilpas mødelængder for at sikre produktive diskussioner om elevernes fremskridt.

Nem integration

Synkroniser automatisk dagsordener med kalender apps. Brug SMS eller e-mail til bekræftelser og påmindelser for skolehjemsamtaler.

Billigt for skoler

Du kan starte med den mindste pakke for kun 60 kr om måneden. Dette planlægningssystem er designet til at understøtte skoler i alle forskellige størrelser. Betaler du for bookingsystemet, får du adgang til alle funktioner.

Eksempel på et skema på en computer til forældremøder
Eksempel på en kalender på en smartphone til skolehjemsamtaler
Eksempel på en planlægningskalender på en tablet for skolehjemsamtaler

Funktioner i bookingsystemet til forældremøder

Forældre kan selv booke

Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår elevernes forældre kan booke eller ændre tider i dit skema, uden at du involveres

Tilpasser sig din virksomhed

Al den funktionalitet, du har brug for til skolehjemsamtaler, såsom at definere buffertid for at sikre, at du kan have dedikeret tid til meningsfulde samtaler om eller med den enkelte elev

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom: Elevens navn eller emner, der skal diskuteres under samtalen

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer

Kombiner eller synkroniser kalendere

Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor online booking er så praktisk til planlægning af forældremøder

SuperSaaS booking system på en laptop

Forældre planlægger møder med lærere online 24/7

Giv forældre mulighed for at booke tider med lærere, når det passer dem. Dette booking system forenkler at arrangere forældre- og lærermøder, eliminerer telefonsamtaler og manuel koordinering.

  • Bekvem planlægning: Giv forældre fleksibilitet til at booke eller ændre på aftaletidspunkter, baseret på forældrenes og din tilgængelighed.
  • Informationer på forhånd: Brug en registreringsformular til at indsamle foreløbige spørgsmål eller bekymringer fra forældre. Det kan hjælpe lærerne med at forberede sig til skolehjemsamtalen.
  • Reducer udeblivelser: Sørg for, at forældre (og lærere) husker aftalen med automatiske e-mail- eller sms-påmindelser.

Optimer kommunikation og øg engagementet

Dette online booking system automatiserer processen og frigør værdifuld tid for både lærere og forældre, samtidig med at kvaliteten af kommunikationen forbedres.

  • Minimer administrative opgaver: Reducer arbejdsbyrden ved at automatisere planlægning for skolehjemsamtaler
  • Buffer til forberedelse: Sæt tid af for at lærerne kan forberede sig til forældresamtalerne, hvilket sikrer mere fokuserede og produktive diskussioner. Eller tilføj buffertid efter hvert møde, for at undgå, at undgå at tidsplanen skrider.
  • Virtuelle aftaler: Send et link automatisk til video konferencetjenester som: Google Meet eller Zoom, hvis skolehjemsamtalen holdes virtuelt.

En samlet løsning skaber pædagogisk engagement

Dette booking system er skræddersyet til skolernes behov. Reservationssystemet understøtter planlægning af en lang række undervisningsaktiviteter, hvilket gør det lettere for forældre og lærere at samarbejde.

  • Skalerbart: Imødekommer alle læreres skemaer uden begrænsning på antallet af skemaer eller brugere.
  • Forskellige sprog: Du kan vælge mellem 34 sprog, hvilket gør det lettere for ikke dansktalende forældre.
  • Aktivitetsregistrering: Ud over møder, brug booking systemet til at organisere skolearrangementer og meget andet.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
ConnectED Conferences
Vælg en tid
ConnectED Conferences
Vælg en tid
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

Jeg driver et laboratorium for et byskoledistrikt. Vi brugte planlægning via håndskrevne noter og Excel ark, hvilket nogle gange var besværligt for lærerne. Nu planlægger de nemt deres tider over internettet. Det har gjort vores arbejde meget nemmere.

Marilyn Case, Cohoes Middle School

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Åbent hus arrangement
  • skolehjemsamtaler
  • Forældremøder
  • Temauger
  • Tider til eksamen
  • Workshops
  • Personalesamtaler
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordele for din skole

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Bedre service

Øjeblikkelig aftale booking til enhver tid eliminerer behovet for frem og tilbage kommunikation. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af de fleste forældre.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller sms-beskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer, at din værdifulde tid bliver brugt optimalt.

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.