Online bookingsystem til skoler og universiteter
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Optimer planlægning på din skole eller dit universitet
Administrer effektivt skemaer, eksamensbestillinger og arrangementer. Tilpas bookingsystemet til: Forelæsninger, seminarer og fakultetsmøder. Organiser kalendere og lokaler.
Synkroniser automatisk dine SuperSaaS kalendere med din personlige kalender app. Brug SMS eller e-mail til bekræftelser og påmindelser.
Start ved blot 60 kr om måneden. Ideel fra små skoler til store universiteter. Betalte planer inkluderer alle funktioner.
Funktioner i bookingsystemet til skoler og universiteter
Deltagere booker selv
Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår deltagere kan booke eller ændre tider i din tidsplan, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til skoler og universiteter, såsom at administrere tilgængeligheden og begrænsningerne af delte ressourcer som: Laboratorier, biblioteker eller sportsfaciliteter
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en booking, såsom studie ID eller kursuskoder
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Integrer et kreditsystem
Tilbyd mulighed for at booke et begrænset antal klasser pr. periode (pr. bruger) baseret på et kreditsystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Link flere skemaer for undervisere eller synkroniser med andre kalendere såsom: Outlook, Google Calendar, Microsoft 365 eller Apple Calendar.
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor mange skoler og universiteter tilbyder online tilmelding
Elever booker undervisning, og forældre booker tider
Studerende, lærere og forældre kan se eller få adgang til dit online skoleskema til enhver tid, fra enhver enhed, uanset om det er til brug ved: Eksamen, skolearrangementer, aktiviteter, aftaler eller styring af hold- eller klasseskemaer.
- Alsidige kalendere: vælg mellem personlig undervisning eller gruppelektioner, hvor flere elever kan tilmelde sig.
- Spor udstyr: Brug en kalender til at booke delt udstyr såsom en projektor eller et lydsystem.
- Indsaml elevoplysninger: Du kan tilføje tilmeldingsformularer for at indsamle elevoplysninger såsom deres nuværende niveau. Tilføj noter for at holde styr på deltagelse og personlige fremskridt.
- Opfølgninger: Send automatisk hjemmeopgaver efter hver lektion som en opfølgende e-mail/sms.
Lad skemaet gøre arbejdet for dig
Spar tid og få din tidsplan udfyldt, som du ønsker, uden det sædvanlige frem og tilbage.
- Reducer administrations: Automatiser alle aspekter af planlægningsprocessen, så du kan bruge mere tid på at undervise dine elever.
- Godkend aftaler: Opnå bedre kontrol over dine aftaler ved at vælge at godkende aftaler først. Bookingsystemet giver dig besked, hver gang en reservation oprettes, og du kan godkende/afvise reservationen i henhold til dine præferencer.
- Reducer udeblivelser: Send aftalebekræftelser og påmindelser automatisk kort før det reserverede tidspunkt.
- Buffertid: Tilføj automatisk buffertid mellem aftaler for at tildele ekstra tid til pauser eller forberedelse af den næste aftale.
Dækker alle krav til planlægning i uddannelsesregi
Mange af vores kunder driver også skoler. Baseret på deres feedback har vi optimeret og tilføjet funktioner gennem mange år, så reservationssystemet nu dækker ethvert planlægningsbehov, din skole eller dit universitet måtte have.
- Ubegrænset: Uanset hvor mange lærere der er på din skole eller dit universitet, kan du lade underviserne styre deres egen tidsplan og arbejdstid, uden ekstra omkostninger for dig.
- Mange sprog: Bookingsystemet er tilgængeligt på ikke mindre end 34 forskellige sprog.
- Begivenheder: Brug også SuperSaaS som et registreringssystem, når du arrangerer skolebegivenheder eller til booking af sportspladser, auditorier eller haller.
- Betalinger: Tilføj online betaling under bookingprocessen for billetter til skolebegivenheder eller leje af dine faciliteter. Venligst kontakt support vedrørende forespørgsel om EAN-fakturering.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Eksamener
- Ekskursioner
- Online undervisning
- Skole hjem samtaler
- Konferencer for studerende
- Skolearrangementer
- Booking af lokaler
- Booking af sportshal
- Aftaler med studievejleder
- Personalemøder
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordelene for din skole
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Øjeblikkelig aftalebestilling eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt i dagens digitale Danmark.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller sms skærer markant ned på glemte aftaler, hvilket sikrer, at din værdifulde tid bliver brugt optimalt.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.