Online planlægningssystem for socialt og frivilligt arbejde
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Organiser dine arrangementer uden besvær
Strømline planlægningen af frivilligt og socialt arbejde. Planlæg aktiviteter, møder og serviceprojekter. Tilpas formularer for registrering, administrer deltagerlister, og opsæt automatiske påmindelser om kommende begivenheder.
Sørg for problemfri koordinering ved at synkronisere med kalender apps. Link op til muligheder for betalinger af donationer eller gebyrer i forbindelse med arrangementer. Brug SMS til direkte opdateringer til frivillige og deltagere.
Du kan starte for kun 60 kr pr måned. Vores planer er designet til at støtte samfundsinitiativer af alle størrelser. Øg din effekt uden at dit budget bliver ødelagt.
Funktioner i vores software til planlægning af frivilligt og socialt arbejde
Frivillig selvbooking
Spar tid ved at prædefinere, hvordan og hvornår frivillige kan booke eller ændre begivenheder og møder i din tidsplan, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til socialt og frivilligt arbejde, såsom at definere ledige vagter, angive antallet af nødvendige frivillige og administrere frivillige opgaver
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for, som en del af en reservation, såsom: Færdigheder, interesser eller ressourcer at tilbyde
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Indstil tilpassede aftalelængder; angiv hvilke oplysninger brugerne skal udfylde; angiv placeringen af begivenheder osv.
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor samfundstjenesteorganisationer tilbyder online planlægning til deres frivillige
Frivillige kan planlægges døgnet rundt
Med online software til planlægning kan du nemt tillade frivillige at registrere deres tilgængelighed og til enhver tid åbne op for frivilligt arbejde. Automatisering sparer dig ikke kun tid, men forhindrer også ubrugte tider. Dertil kommer, at de frivillige sætter pris på muligheden for at planlægge deres deltagelse, uden for normal åbningstid.
- Fleksibel planlægning: Imødekomme frivilliges mulighed for at booke deres deltagelse, når det passer dem bedst.
- Nemt at ændre: Give frivillige mulighed for nemt at ændre deres deltagelse, hvilket øger fleksibiliteten og arbejdsglæden.
- Håndtering af ressourcer: Administrer nemt grænsen for deltagelse for hver begivenhed for at forhindre overbelægning.
En række muligheder for din organisation
Lad systemet håndtere planlægning og opdag nye muligheder for din organisation.
- Meget fleksibelt: Match den frivillige indsats ved at: Definere aftalelængder; skitsere hvilke frivillige og deltagerdetaljer, der er nødvendige; og angive steder for begivenheder.
- Kombiner kalendere: Perfekt til booking af aktiviteter, der kræver koordinering mellem flere ressourcer og frivillige.
- Match tilgængelighed: Når en frivillig oplyser deres ledige tider i deres kalender, så frigør det pladser i en anden tidsplan, der er åben for booking af dem, som har brug for hjælp.
Optimeret til samfundstjeneste og planlægning af frivilligt arbejde
Baseret på feedback fra NGO´er og organisationer, der tilbyder socialt og frivilligt arbejde, har vi optimeret vores software til at imødekomme de unikke planlægningsbehov for frivillige aktiviteter.
- Tilbagevendende sessioner: Brug bookingsystemet til arrangementer eller til at planlægge tilbagevendende begivenheder.
- Type af frivilligt arbejde: Lad frivillige nemt vælge mellem forskellige former for frivilligt arbejde, som din organisation tilbyder, såsom: Oprydning, vejledning eller mentoraktiviteter.
- Organisering af frivillige: Vedligeholde en database med frivillige og historik vedrørende bookinger, for bedre organisering og koordinering.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Nonprofit organisationer
- Velgørenhed
- Lokale foreninger
- Dyreinternater
- Krisecentre
- Uddeling af overskudsmad
- Mentorprogrammer for unge
- Aktiviteter for udsatte borgere
- Bosteder
- Omsorgsarbejde
- Kirkeligt arbejde
- Samtaler med udsatte
- Migration og medborgerskab
- Støtteundervisning
- Samskabelse
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordelene for din organisation
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Nem adgang
Gør det let for frivillige at booke aftaler eller tjenester, når som helst og, hvor som helst. Denne form for selvbetjeningsevne foretrækkes normalt i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved arrangementer og aftaler
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.