Online planlægningssystem for socialt og frivilligt arbejde

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

Organiser dine arrangementer uden besvær

Skræddersyet til frivilligt arbejde

Strømline planlægningen af frivilligt og socialt arbejde. Planlæg aktiviteter, møder og serviceprojekter. Tilpas formularer for registrering, administrer deltagerlister, og opsæt automatiske påmindelser om kommende begivenheder.

Integreres med dine systemer

Sørg for problemfri koordinering ved at synkronisere med kalender apps. Link op til muligheder for betalinger af donationer eller gebyrer i forbindelse med arrangementer. Brug SMS til direkte opdateringer til frivillige og deltagere.

Omkostningseffektivt til ethvert formål

Du kan starte for kun 60 kr pr måned. Vores planer er designet til at støtte samfundsinitiativer af alle størrelser. Øg din effekt uden at dit budget bliver ødelagt.

Eksempel på en SuperSaaS kalender på en computer til socialt og frivilligt arbejde
Eksempel på en SuperSaaS tidsplan på en mobil enhed til socialt og frivilligt arbejde
Eksempel på en SuperSaaS widget tidsplan på en tablet for frivilligt og socialt arbejde

Funktioner i vores software til planlægning af frivilligt og socialt arbejde

Frivillig selvbooking

Spar tid ved at prædefinere, hvordan og hvornår frivillige kan booke eller ændre begivenheder og møder i din tidsplan, uden din involvering

Tilpasser sig din virksomhed

Al den funktionalitet, du har brug for til socialt og frivilligt arbejde, såsom at definere ledige vagter, angive antallet af nødvendige frivillige og administrere frivillige opgaver

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for, som en del af en reservation, såsom: Færdigheder, interesser eller ressourcer at tilbyde

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer

Masser af muligheder for tilpasning i din kalender

Indstil tilpassede aftalelængder; angiv hvilke oplysninger brugerne skal udfylde; angiv placeringen af begivenheder osv.

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor samfundstjenesteorganisationer tilbyder online planlægning til deres frivillige

SuperSaaS booking system på en laptop

Frivillige kan planlægges døgnet rundt

Med online software til planlægning kan du nemt tillade frivillige at registrere deres tilgængelighed og til enhver tid åbne op for frivilligt arbejde. Automatisering sparer dig ikke kun tid, men forhindrer også ubrugte tider. Dertil kommer, at de frivillige sætter pris på muligheden for at planlægge deres deltagelse, uden for normal åbningstid.

  • Fleksibel planlægning: Imødekomme frivilliges mulighed for at booke deres deltagelse, når det passer dem bedst.
  • Nemt at ændre: Give frivillige mulighed for nemt at ændre deres deltagelse, hvilket øger fleksibiliteten og arbejdsglæden.
  • Håndtering af ressourcer: Administrer nemt grænsen for deltagelse for hver begivenhed for at forhindre overbelægning.

En række muligheder for din organisation

Lad systemet håndtere planlægning og opdag nye muligheder for din organisation.

  • Meget fleksibelt: Match den frivillige indsats ved at: Definere aftalelængder; skitsere hvilke frivillige og deltagerdetaljer, der er nødvendige; og angive steder for begivenheder.
  • Kombiner kalendere: Perfekt til booking af aktiviteter, der kræver koordinering mellem flere ressourcer og frivillige.
  • Match tilgængelighed: Når en frivillig oplyser deres ledige tider i deres kalender, så frigør det pladser i en anden tidsplan, der er åben for booking af dem, som har brug for hjælp.

Optimeret til samfundstjeneste og planlægning af frivilligt arbejde

Baseret på feedback fra NGO´er og organisationer, der tilbyder socialt og frivilligt arbejde, har vi optimeret vores software til at imødekomme de unikke planlægningsbehov for frivillige aktiviteter.

  • Tilbagevendende sessioner: Brug bookingsystemet til arrangementer eller til at planlægge tilbagevendende begivenheder.
  • Type af frivilligt arbejde: Lad frivillige nemt vælge mellem forskellige former for frivilligt arbejde, som din organisation tilbyder, såsom: Oprydning, vejledning eller mentoraktiviteter.
  • Organisering af frivillige: Vedligeholde en database med frivillige og historik vedrørende bookinger, for bedre organisering og koordinering.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
Helping Hands Initiative
Jeg vil gerne være frivillig
Helping Hands Initiative
Jeg vil gerne være frivillig
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

SuperSaaS er super nemt at sætte op og tilpasse. Det tog alt presset fra personalet fra at skulle lave aftaler, og nu kan vi alle sammen oprette aftaler i kalenderen samtidigt.

Tiffany G., Director of Community Impact

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Nonprofit organisationer
  • Velgørenhed
  • Lokale foreninger
  • Dyreinternater
  • Krisecentre
  • Uddeling af overskudsmad
  • Mentorprogrammer for unge
  • Aktiviteter for udsatte borgere
  • Bosteder
  • Omsorgsarbejde
  • Kirkeligt arbejde
  • Samtaler med udsatte
  • Migration og medborgerskab
  • Støtteundervisning
  • Samskabelse
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordelene for din organisation

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Nem adgang

Gør det let for frivillige at booke aftaler eller tjenester, når som helst og, hvor som helst. Denne form for selvbetjeningsevne foretrækkes normalt i nutidens digitale verden.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede aftaler, hvilket sikrer bedre deltagelse ved arrangementer og aftaler

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.