Det mest fleksible og overkommelige online booking system til baner og idrætsanlæg
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Maksimer dine reservationer af baner
Optimer booking og administration af: Tennis-, squash-, basketball- og andre sportsbaner. Tilpas tilgængelighed, administrer tidspunkter for spidsbelastning, og organiser særlige begivenheder eller turneringer.
Integrer med den eksisterende software, som din virksomhed bruger. Tilbyd sikre online betalingsmuligheder for reservationer og brug SMS eller e-mail til reservationsbekræftelser og påmindelser.
Med planer, der starter ved kun 60 kr om måneden, er denne løsning designet til at vokse med dit behov for booking. Betalte planer inkluderer alle SuperSaaS funktioner.
Funktioner i dette booking system til baner
Kunder booker selv
Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår dine kunder kan booke eller ændre reservationer af baner i din online kalender, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til at administrere banens brug effektivt, såsom at opsætte tidsvinduer til forskellige aktiviteter, såsom basketball, tennis eller volleyball
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for, som en del af en reservation, såsom: træningsniveau eller krav til udstyr
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft reservationer og send påmindelser via e-mail eller SMS kort før den reserverede tid. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Din virksomhed, dine regler
Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning
Mange betalingsmuligheder
Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor mange baner til sport tilbyder online reservation for medlemmerne
Dine medlemmer kan booke baner online døgnet rundt
Med online reservationssoftware kan du nemt lade medlemmer (eller ikke-medlemmer) foretage reservationer til: Tennis-, squash- eller padelbaner online til enhver tid. Automatisering sparer dig ikke kun tid, men forhindrer også ubrugte baner, og tilbyder ekstra service til brugerne af booking systemet.
- Øg tilfredsheden: Giv medlemmerne mulighed for at foretage reservationer og ændre tid på en booking, når det passer medlemmerne bedst.
- Lej materialer: Lad brugere nemt tilføje ketchere, bolde eller andre materialer til deres reservation.
- Håndter aflysninger: Bestem, om og hvor lang tid i forvejen reservationer kan ændres eller annulleres.
En række kommercielle muligheder for din sportsforening eller virksomhed
Lad systemet tage sig af betalingen på forhånd, men opdag også nye kommercielle muligheder.
- Fleksible betalinger: Tilbyd betaling ved reservation eller sælg kreditter. Det er også muligt at sende en faktura automatisk efterfølgende, gennem dit eget bogholderisystem.
- Prisregler: Anvend prisregler for at give medlemmer mulighed for at booke gratis eller bruge kreditter og for at få ikke-medlemmer til at betale forud eller indstille priser, hvor der er spidsbelastning, eller alternativ en lavere pris, for at tiltrække medlemmer, når der er ledige baner.
- Kampagner: Tiltræk nye kunder ved at oprette dine egne kuponer og kampagnetilbud (f.eks. “Første reservation gratis” eller “Bestil 10, få 1 gratis”).
Optimeret til bane booking
Mange af vores kunder driver også et idrætsanlæg. Baseret på deres feedback har vi optimeret og tilføjet funktioner gennem mange år, så booking systemet nu dækker ethvert planlægningsbehov, som din virksomhed eller forening måtte have.
- Ubegrænset: Der er ingen grænse for antallet af baner, som du kan tilføje uden ekstra omkostninger for dig.
- Gentagende reservationer: Brug systemet til enkeltreservationer eller til gentagende bookinger.
- På stedet: Brug QR-koder ved siden af banerne til reservation i hallen.
- Begivenheder: Brug også SuperSaaS som et registreringssystem, når du arrangerer begivenheder i din klub.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Tennis baner
- Padel baner
- Squash baner
- Bowling baner
- Mini golf baner
- Badminton baner
- Volleyball baner
- Golf baner
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordele for din forretning eller sportsforening
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på glemte eller mistede reservationer, hvilket sikrer, at din virksomhed eller forening opererer med maksimal kapacitet.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.