Online bookingsystem for fitnesscentre og fitnessstudier
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Forøg antal bookinger i dit motionscenter eller fitnessstudie
Administrer ubesværet holdplaner, personlige træningssessioner og udstyrsbestillinger. Tilpas tider, administrer medlemskaber, og organiser særlige wellness events eller udfordringer.
Sørg automatisk for, at tidsplaner for dine trænere er synkroniseret med kalender apps. Integrer med betalingssystemer, og brug SMS eller e-mail til deltager bekræftelser og påmindelser.
Begyndende ved kun 60 kr om måneden, er dette anerkendte bookingsystem designet til at vokse med din fitnessvirksomhed. Betalte planer inkluderer alle funktioner.
Funktioner i bookingsystemet
Kunder booker selv
Spar tid ved at foruddefinere, hvordan og hvornår kunder kan booke eller omplanlægge aftaler i din tidsplan, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til fitnesscentre og fitnessstudier, såsom timer med deltagere baseret på hvilke trænere, der er ledige
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for, som en del af en reservation, såsom niveau for træning eller booking af træningsudstyr
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Din virksomhed, dine regler
Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning
Mange betalingsmuligheder
Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Bruger håndtering
Angiv hvem der kan oprette, opdatere eller slette bookinger og tilføje trænere som superbrugere, så de kan administrere deres egen kalender.
Rapportering og analyse
Se din bookingstatistik og find ud af: De bedst bookede hold og lærere.
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor mange fitnesscentre og fitnessstudier tilbyder online reservation til deres medlemmer
Dine medlemmer kan booke undervisning 24/7 online
Med dette online bookingsystem kan du nemt lade medlemmer (eller ikke-medlemmer) foretage reservationer til holdtræning online til enhver tid. Automatisering sparer dig ikke kun tid, men forhindrer også ikke fyldte hold og giver dig mulighed for at tjene flere penge.
- Reducer udeblivelser: Send reservationsbekræftelser og påmindelser automatisk kort før det reserverede tidspunkt.
- Øg belægningsgraden: Brug en venteliste med automatisk eller manuel placering og meddelelser for at maksimere din belægningsprocent og informere medlemmerne, når en plads bliver ledig.
- Håndter aflysninger: Bestem om, og hvor lang tid i forvejen, reservationer til en fitnesstime kan ændres eller annulleres.
En række kommercielle muligheder
Lad bookingsystemet tage sig af betalingen på forhånd, men opdag også nye muligheder for at tjene flere penge.
- Fleksible betalinger: Tilbyd betaling ved reservation eller sælg kreditpakker. Det er også muligt at sende en faktura automatisk efterfølgende, gennem dit eget faktureringssystem.
- Prisregler: Anvend prisregler for at give medlemmer mulighed for at reservere en gratis prøvetime, eller bruge kreditter og for at få ikke-medlemmer til at betale på forhånd eller indstille priser for spidsbelastning eller lavsæson priser.
- Kampagner: Tiltræk nye kunder ved at oprette dine egne salgskuponer og kampagnetilbud (f.eks. “Første lektion gratis” eller “Køb 10, få 1 gratis”).
Ideel til fitnesscentre og fitnessstudier
Mange af vores kunder driver også et fitnesscenter. Baseret på deres feedback har vi optimeret og tilføjet funktioner gennem mange år, så bookingsystemet nu dækker ethvert planlægningsbehov, som dit træningscenter måtte have.
- Ubegrænset: Der er ingen grænse for antallet af hold, du kan tilføje uden ekstra omkostninger.
- Tilbagevendende reservationer: Brug bookingsystemet til enkelt reservationer eller til en række fitnesshold på én gang.
- På stedet: Brug QR-koder til reservationer på stedet, f.eks. til en spinningtime.
- Begivenheder: Brug bookingsystemet som et registreringssystem, når du arrangerer event i dit træningscenter.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Pilates hold
- Yoga hold
- Personlig træner
- Bootcamps
- CrossFit træning
- Fitness dans
- Aqua Zumba
- Fitness hold
- Spinning hold
- Boksning
- H.I.I.T. træning
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordele for dit fitnesscenter
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte aftaler, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer med maksimal udnyttelse af din kapacitet, og dermed kan du tjene flere penge.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.