Online bookingsystem til håndværkere og servicefag

Få en gratis konto Ingen krav om betalingskort.
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.

Optimer din tid og planlægning, så du tjener flere penge

Skræddersyet til professionelle, der tilbyder serviceydelser

Administrer effektivt serviceaftaler til en række vedligeholdelses- og reparationsbehov. Tilpas planlægningsmuligheder for forskellige servicetyper, tilgængelighed til personale og nødopkald.

Nemt at integrere

Hold tidsplaner synkroniseret med kalender apps, som dine medarbejdere har på deres telefon. Integrer betalingsløsninger for servicegebyrer og brug SMS eller e-mail til aftalebekræftelser og påmindelser.

Prisen er afstemt dit behov

Med planer, der starter ved kun 60 kr om måneden, kan du finde en skalerbar løsning, der vokser med din servicevirksomhed. Betalte abonnementer inkluderer alle funktioner.

Bookingsystem til håndværkere
Online booking af håndværker
Service bookingsystem

Funktioner i bookingsystemet skræddersyet planlægning af vedligeholdelse og reparationer

Kunder booker selv

Spar tid ved på forhånd at definere, hvordan og hvornår kunder kan booke eller flytte tider, uden din involvering

Tilpasser sig din virksomhed

Al den funktionalitet, du har brug for, såsom muligheden for at oprette forskellige servicekategorier og underkategorier for at imødekomme forskellige typer indfor service såsom: Vedligeholdelse og reparation

Brugerdefineret layout og formularer

Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom model- eller serienumre for at hjælpe teknikeren med at forberede sig til servicen

Tilføj til dit website

Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin

Bekræftelser og påmindelser

Få bookingsystemet til automatisk at sende e-mail/sms-påmindelser til kunder og til personalet med et bestemt tidsinterval før aftalen

Din virksomhed, dine regler

Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning

Mange betalingsmuligheder

Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem

Kombiner eller synkroniser kalendere

Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger

Masser af muligheder for tilpasning i din kalender

Tilføj kunder til en venteliste, tilføj rejsetid mellem aftaler, opret tilbagevendende aftaler

Bruger håndtering

Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner

Rapportering og analyse

Download historikken for bookinger på individuelle bookinger for dine medarbejdere til analyse eller for at gøre lønberegning lettere.

Sikkerhed og pålidelighed

Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.

Hvorfor mange håndværkere tilbyder online aftalebestilling

SuperSaaS booking system på en laptop

Lad kunderne bestille aftaler online 24/7 vedrørende vedligeholdelse og reparationer

Problemfri og overkommelig planlægning for reparatører, der følger dig, uanset hvor du går. Lige meget om det er reservationer til reparation af hvidevarer, planlægning af pool vedligeholdelse eller andet, så lad os tage os af dine reservationer, så du kan bruge tid sammen med kunderne.

  • Reservationer på farten: Håndter nye reparationsforespørgsler, tilbagevendende vedligeholdelsesaftaler og aflysninger med et enkelt klik.
  • Flere tidsplaner: Tillad hver medarbejder i din servicevirksomhed at håndtere deres egen tidsplan og tilgængelighed. Tillad flere tjenester, såsom VVS eller elektrisk reparation, på en enkelt tidsplan og kontroller automatisk tilgængelighed med flere medarbejderplaner.
  • Vis dine medarbejdere og deres specialer i din kalender: Få kunderne til at vælge fra individuelle medarbejderes specialisering, så de ved, at de får den rigtige person til jobbet.
  • Håndter aflysninger: Bestem, om og hvor lang tid i forvejen reservationer til en aftale kan ændres eller annulleres uden din involvering.

Et væld af muligheder

Lad bookingsystemet tage sig af betalingen på forhånd, men opdag også nye kommercielle muligheder.

  • Fleksible betalinger: Tilbyd betaling ved booking eller sælg kreditpakker. Det er også muligt at sende en faktura efterfølgende, gennem dit eget faktureringssystem.
  • Prisregler: Øg din fortjeneste ved at indstille tilpassede priser, der kan tillade dig at opkræve mere for aftaler lavet i weekenden eller ethvert scenarie, du foretrækker.
  • Kampagner: Tiltræk nye kunder ved at oprette dine egne salgskuponer og kampagnetilbud. For eksempel kan du tilbyde rabatter til kunder, der bestiller flere vedligeholdelsesaftaler ad gangen.
  • Krydssalg: Tilbyd tilføjelsestjenester eller produkter til kunder, der booker hos dig, for eksempel kan kunder betale 30 USD ekstra for en kobbermetaludskiftning frem for aluminium.

Ideel til serviceydelser

Mange af vores kunder driver også vedligeholdelses- og reparationsvirksomhed. Baseret på deres feedback har vi optimeret og tilføjet funktioner gennem mange år, så systemet nu dækker ethvert planlægningsbehov, din virksomhed måtte have.

  • Spor din beholdning: Forskellige reparationsopgaver kræver forskelligt udstyr. Hold styr på dette ved hjælp af en SuperSaaS tidsplan og sørg altid for, at dine medarbejdere har de rigtige værktøjer til jobbet.
  • Administrer flere lokationer: Tilbyd dine tjenester på flere steder og postnumre, og accepter kun reservationer i de områder, der passer dig. Tilføj nye lokationer når som helst uden ekstra omkostninger, og udvid din virksomhed med flere bookinger.
  • Knytter nærliggende steder i separate kalendere: Du kan organisere dit personale, så der er separate kalendere for forskellige områder af byen. På denne måde behøver du ikke at spilde transporttid og penge og holde dit personale samlet i bestemte områder.
  • Opfølgningsbeskeder: Mind kunderne om at fortælle dig, hvor godt du klarede det via automatiske opfølgningsbeskeder.

Tilføj planlægning til din hjemmeside

Integrer en knap eller en tidsplan på dit websted, eller brug bookingsystemet via et link
Fungerer lige så godt på computer, som på mobil
Juster udseendet & så bookingsystemet matcher dit websted
din-hjemmeside.dk
FixMasters
Book en tid
FixMasters
Book en tid
En glad kunde bruger booking systemet Et online reservationssystem

Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder

Min lille virksomhed havde for nylig en overvældende succes, hvor vi blev oversvømmet med indgående anmodninger om aftaler. Uden SuperSaaS bookingsystemet ville jeg have været nødt til at ansætte personale bare for at håndtere bookingerne, som ville have taget flere uger at blive ansat og trænet. SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter og fuldt integreret på mit websted, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden er imponerende. Kundeservicen hos SuperSaaS er intet mindre end fremragende. Jeg stødte på et teknisk problem under synkronisering med en anden kalender (en uvurderlig funktion), og problemet blev løst inden for 2 timer på en lørdag.

Kane, Float Matrix

Vi har afprøvet flere online bookingkalendere – dette booking system er langt det bedste og mest fleksible. Vores firma er et optagestudie, og bands elsker bare at kunne booke sig ind! Vi har bemærket en pludselig stigning i øvebookinger siden skiftet til SuperSaaS.

John Merriman, Crown Lane Studio

SuperSaaS opfyldte de unikke behov for planlægning af aftaler i mit drop in pasningsordning for børn, mens booking systemet gjorde det mere bekvemt for forældre at planlægge deres egne aftaler.

Mandy James, The Treehouse Hourly Child Care

Vi bruger SuperSaaS til at booke alt online fra mødelokaler til cykler, og alle vores medarbejdere kommenterer på, hvor nemt og effektivt det er at bruge.

Louise Shaw, Kent Union

At bruge et online reservationssystem med fantastiske funktioner, gør registreringen til en leg. Vi kan nemt skræddersy vores tider til de personer, der har logget ind.

Kelsey Lapthorn, Ashford Run England Leader

Vi har brugt SuperSaaS online booking systemet til tilmeldinger til mange hundetræningsklasser, og både trænere og elever har været ret tilfredse med funktionaliteten!

Julia, DogWorks Training Inc.

SuperSaaS var oppe og køre problemfrit på 15 minutter – og fuldt integreret i mit website, i stil og format, på cirka en time. Fleksibiliteten og enkeltheden i dette online bookingsystem er imponerende.

Kane, Float Matrix
Et godt reservationssystem
Mange bruger dette online bookingsystem
SuperSaaS booking systemet bruges til:
  • Elektriker
  • VVS
  • Haveservice
  • Maler
  • Pool service
  • Alarm installation
  • Garagedør montering og service
  • Tømrer
  • Handyman services
  • Hjemmeservice
  • Rengøring
  • Reparation
  • Kølesystemer
  • Pool & spa
  • Gulvlægning
  • Maler
  • Værksted
  • Vinduespudser
  • Kloakservice
  • Teknikerbesøg
  • og mere til …
Kate Dahl

Anbefaling af SuperSaaS

Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.

Læs Kate’s historie

Fordele for din forretning

Forhøjet produktivitet

Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.

Bedre service

Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.

Reducerer manglende fremmøde

Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte aftaler, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer med maksimal udnyttelse af din kapacitet, og dermed kan du tjene flere penge.

Ofte stillede spørgsmål

De svar, du aldrig vidste, du havde brug for

Generelle spørgsmål

Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne? SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.

Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.

Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.

Skal jeg have mit eget website? SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.
Har du en mobilapp?

Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.

Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer

Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?

Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.

På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.

Abonnement og fakturering

Er den gratis version virkelig gratis? SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.

Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.

Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder? Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.
Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?

Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).

Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.

Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?

Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.

Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.

Mere information kan du finde her support siden.