Online booking system til brug ved undervisning & workshops
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Optimer dine workshops og reservationer af undervisning
Administrer effektivt planlægningen af workshops, seminarer og undervisning. Tilpas tidspunkt for workshops; sørg for tilgængelighed af undervisere og lokale, og administrer deltagerregistreringer.
Send automatisk et link til et Google Meet- eller Zoom-møde. Hold dine tidsplaner synkroniseret med hver enkelt undervisers individuelle kalender. Tilbyd sikre online betalingsmuligheder for kursusgebyrer og brug SMS eller e-mail til: Booking bekræftelser, notifikationer og påmindelser.
Med abonnementer, der starter ved kun 60 kr om måneden, er denne løsning skalerbar og nem for dig. Betalte abonnementer inkluderer alle funktioner.
Funktionerne i dette online booking system til workshops og brug i undervisning
Deltagerne booker selv
Spar tid ved at definere på forhånd, hvordan og hvornår deltagere kan booke eller ændre tidspunk for undervisning i din kalender – uden at du bruger tid på det
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, som du har brug for til workshops og undervisning, såsom at sætte en grænse for antallet af deltagere pr. hold og administrere ændringer eller aflysninger
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for, som en del af en reservation, såsom: Erfaringsniveau eller diætrestriktioner
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Din virksomhed, dine regler
Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning
Mange betalingsmuligheder
Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor det er vigtigt at tilbyde online booking til workshops og undervisning?
Fuld fleksibilitet for deltagerne, der kan reservere plads uanset tidspunkt på døgnet
Tillad deltagere nemt at tilmelde sig workshops, træningssessioner og seminarer til enhver tid, fra enhver enhed. Dette online booking system strømliner processen; sparer tid for både arrangører og deltagere, og sikrer maksimal antal deltagere.
- Fleksible planlægningsmuligheder: Tilpas både hold og individuelle opfølgningsmøder problemfrit.
- Deltageroplysninger: Brug registreringsformularer til at indsamle væsentlige detaljer og præferencer fra deltagerne. Spor deltagelse og engagement for løbende forbedringer.
- Virtuelle aftaler: Send et link automatisk til (video) konferencetjenester såsom: Google Meet og Zoom, når du mødes virtuelt.
- Minimer udeblivelser: Automatiske bekræftelser og påmindelser hjælper med at sikre høje rate på antal deltagere.
- Øg belægningsprocenten: Brug en venteliste med automatisk eller manuel placering. Send automatiske meddelelser for at maksimere din belægningsprocent og informere brugerne, når en plads i en klasse bliver ledig.
Optimer driften med et online planlægningssystem
Automatiser planlægning for at fylde dine sessioner ubesværet, reducere administrative byrder og fokusere mere på at levere indhold af høj kvalitet.
- Reducer den administrative arbejdsbyrde: Lad booking systemet håndtere logistik, fra første registrering til endelig feedback.
- Ressourcestyring: Book lokaler, udstyr og alle nødvendige materialer til hver session
- Godkendelsesproces: Bevar kontrol over deltagerlister ved at gennemgå og godkende registreringer efter dit ønske.
- Buffertid: Inkluder forberedelses- og afslutningstid i din planlægning, eller til viceværten eller køkkenets forberedelse af lokalet
- Onlinebetalinger: forenkle opkrævningen af gebyrer for materialer med integrerede betalingsløsninger.
Omfattende løsning til workshops og brug i undervisning
Baseret på feedback fra professionelle undervisere og ledere af workshop har vi udviklet et reservationssystem, der imødekommer alle aspekter af planlægning af undervisning og workshops, herunder: Deltagerstyring og reservation af lokaler og andre ressourcer.
- Ubegrænset skalerbarhed: Administrer ubesværet et vilkårligt antal klasser, undervisere og ressourcer – uden ekstra omkostninger.
- Support på flere sprog: Gør dine workshops tilgængelige for et globalt publikum via op til 34 sprog.
- Event organisation: Integrer problemfrit begivenhedsregistrering til større seminarer eller særlige gæsteforelæsninger.
- Automatiseret opfølgning: Send materialer, feedbackformularer eller yderligere læringsmuligheder efter hver undervisningstime.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Online kurser
- Kursus bookinger
- Sprogskoler
- Coaching
- Studievejledning
- Undervisning
- Workshops
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordelene for dig
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte aftaler, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer med maksimal udnyttelse af din kapacitet, og dermed kan du tjene flere penge.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.