Online bookingsystem til arrangementer og events
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Planlægning af arrangementer og events gjort: Enkel, strømlinet og stressfri
Strømline planlægningen og bookingen af forskellige arrangementer, seminarer og events. Administrer tidsplaner, tilpas registreringsformularer, og håndtering af deltagerlister med lethed. Anvend: Priser, rabatter og særlige tilbud.
Integrer med dine eksisterende systemer. Tilbyd sikre online betalingsmuligheder for registreringer og brug SMS og e-mail til reservationsbekræftelser, påmindelser og opdateringer.
Kom i gang med planer så lave som 60 kr om måneden, designet til at rumme events, arrangementer og seminarer af enhver skala. Udvid dine tilbud og nå ud til flere kunder eller deltagere, uden at ødelægge dit budget.
Funktioner i vores online bookingsystem til arrangementer, seminarer og events
Kunder booker selv
Spar tid ved på forhånd at definere, hvordan og hvornår kunder kan booke eller flytte tider, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for til arrangementer, såsom styring af tilgængeligheden af: Medarbejdere, leverandører eller endda underleverandører, der er involveret i et skabe et godt arrangement
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom madpræferencer hos deltagerne
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Din virksomhed, dine regler
Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning
Mange betalingsmuligheder
Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor begivenhedsarrangører henvender sig til online booking til seminarer og workshops
Gør det muligt for deltagere at booke seminarer og workshops online 24/7
Faciliter en ubesværet online planlægning for dine arrangementer, seminarer eller workshops, så deltagerne kan tilmelde sig, når det passer dem. Strømlin dine processer for planlægning af arrangementer, spar tid og sørg for, at dine arrangementer er fuldt bookede.
- Effektiv administration: automatiser booking- og registreringsprocessen for at fokusere mere på dit arrangement, og mindre på administrative opgaver.
- Minimer udeblivelser: Send automatiske bekræftelser og påmindelser for at sikre høje deltagelsesprocenter.
- Fleksibel planlægning: Tilbyd både individuelle tilmeldinger eller bookinger af flere events.
- Kapacitetsstyring: Administrer nemt begrænsning i antal deltagere for hvert arrangement, og sikrer, at begivenheder hverken er under- eller overbooket.
- Venteliste: Sikre høj belægning ved automatisk at tilbyde pladser til deltagere på venteliste, når pladserne bliver ledige.
Flere kommercielle muligheder for dig
Sikre betalinger på forhånd, samtidig med at du afdækker nye muligheder for vækst og engagement gennem dine arrangementer.
- Forudbetalinger: Modtag betalinger på reservationstidspunktet.
- Pakker: Tilbyd kreditpakker til booking af flere arrangementer over en længere periode
- Dynamisk prissætning: Implementer prisstrategier for events med spidsbelastning eller reservationer, der er lavet med kort varsel.
- Særtilbud: Lok nye og tilbagevendende deltagere med kampagner (såsom “Tilmeld dig to arrangementer, og få det tredje arrangement til halv pris” eller “Early bird rabatter”).
- Supplerende tilbud: Promover andre begivenheder, sælg merchandise eller tilbyd tjenester til deltagere under bookingprocessen.
Skræddersyet til arrangementer og events
Ved at anvende den indsigt fra vi har modtaget fra professionelle eventbureauer og konferencecentre er vores bookingsystem blevet forfinet for at imødekomme de unikke kompleksiteter ved at administrere registreringer til arrangementer, hvilket sikrer en problemfri oplevelse for både arrangører og deltagere.
- Ubegrænsede antal begivenheder: Organiser og administrer kalendere for så mange arrangementer, som du har brug for, uden at prisen ændres.
- Deltageroplysninger: Indsaml væsentlige oplysninger på deltagerne ved registrering og eksporter dataene for at analysere fremmøde eller udskrive navneskilte.
- Engagement efter begivenheden: Send automatisk takkebeskeder, undersøgelser eller opfølgningsmateriale for at holde den gode kontakt efter arrangementet, eller for at få udtalelser, som du kan bruge i din markedsføring.
- Fleksibel afbestilling: Angiv klare vilkår for, hvordan deltagere kan ændre eller annullere deres tilmeldinger, og hold dine arrangementer fulde og deltagerne informeret.
Tilføj planlægning til din hjemmeside
Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder
- Events
- Seminarer
- Begivenheder
- Arrangementer
- Catering
- Udlejning
- Foto- og videoproduktion
- og mere til …
Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordele for din forretning
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte aftaler, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer med maksimal udnyttelse af din kapacitet, og dermed kan du tjene flere penge.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.