Online planlægningssystem for massører
Vores gratis abonnement er gratis for evigt.
Lad kunder og klienter lave aftaler online, mens du masserer
Planlæg forskellige typer massagebehandlinger, administrer terapeutplaner og tilpas ledige tider for at sikre en afslappende kundeoplevelse.
Synkroniser automatisk bookinger med kalender appen på din telefon. Tilbyd sikre betalingsmuligheder for ydelser, og brug SMS eller email til bekræftelse af aftaler og påmindelser.
Start for kun 60 kr om måneden, og øg betal først mere for bookingsystemet, når du har fået flere kunder. Den betalte version af bookingsystemet inkluderer alle funktioner.


Funktioner i bookingsystemet til medicinske og afslappende massager
Klienter booker selv
Spar tid ved at definere på forhånd, hvordan og hvornår klienter kan booke eller ændre reservationer i din kalender, uden din involvering
Tilpasser sig din virksomhed
Al den funktionalitet, du har brug for som massør, såsom at tilbyde gentagne reservationer til dine faste kunder
Brugerdefineret layout og formularer
Tilpas layoutet fuldstændigt og bed om specifikke oplysninger, som du har brug for som en del af en reservation, såsom smerter, der skal behandles eller medicinske tilstande
Tilføj til dit website
Integrer din tidsplan på dit egen (responsive) website, f.eks. via JavaScript eller WordPress plugin
Bekræftelser og påmindelser
Bekræft bookinger og send påmindelser via e-mail eller SMS, så de brugere ikke glemmer aftaler. Modtag meddelelser, når der foretages ændringer
Din virksomhed, dine regler
Uanset om du vil indstille dine regler for afbestilling, bookingregler eller særlige rabatter, giver SuperSaaS dig mulighed for at kontrollere alle aspekter af din proces for planlægning
Mange betalingsmuligheder
Bed kunderne om at betale på tidspunktet, hvor de booker, eller send en faktura efterfølgende, via dit eget faktureringssystem
Kombiner eller synkroniser kalendere
Kombiner dine ledige tider fra flere kalendere, link din Google- eller Outlook-kalender, så du undgår dobbeltbookinger
Masser af muligheder for tilpasning i din kalender
Tilføj kunder til en venteliste; Tilføj buffertid, eller lav tilbagevendende aftaler
Bruger håndtering
Indstil separate adgangsniveauer for teammedlemmer, eller opret brugergrupper med adgang til specifikke tidsplaner
Rapportering og analyse
Få indsigt i dine reservationer, eller eksporter til et andet program, såsom Excel
Sikkerhed og pålidelighed
Dine data er sikre og gemt i overensstemmelse med GDPR, med automatisk sikkerhedskopiering og overvågning døgnet rundt.
Hvorfor online booking er blevet standard for massører

Dine kunder reserverer tider til massage 24/7 online
Med vores online bookingsystem kan massageterapeuter tilbyde kunderne bekvemmeligheden ved at bestille tider online til enhver tid. Dette strømliner ikke kun din planlægning vedrørende proces, men fylder også din kalender effektivt, hvilket øger kundetilfredsheden og dit serviceniveau.
- Let at booke: Kunder kan nemt planlægge, ændre eller annullere aftaler efter deres ønskes, hvilket sikrer en smidig bookingproces.
- Tilpassede servicetilbud: Gør det muligt for kunderne at vælge mellem forskellige massagetyper og tilføjelser direkte gennem bookingsystemet, og skræddersy kundernes oplevelse til deres behov.
- Kombination af kalendertyper: Denne funktion er perfekt til at booke en behandling, der kræver, at både et rum og en terapeut er tilgængelig.
- Tilbagevendende aftaler: Faciliter løbende klientforløb med mulighed for tilbagevendende bookinger.
Åben op for nye indtægtskilder og øg den operationelle effektivitet
Automatiser de administrative processer i din massagepraksis, fra planlægning til betalinger, frigør mere tid til at fokusere på kundepleje og udforske nye forretningsmuligheder.
- Automatisk betaling: Forenkle betalinger med muligheder for, at kunder kan betale online på reservationstidspunktet eller via fakturering efter behandlingen.
- Dynamiske prismuligheder: Opret prisstrategier, der afspejler værdien af dine services, herunder premium tider og særlige pakketilbud.
- Kampagner: Tiltræk nye kunder ved at oprette dine egne salgskuponer og kampagnetilbud (såsom: “Første massage gratis” eller “Bestil 5 behandlinger, få 1 gratis”).
Skræddersyet specifikt til massører
Ved at trække på feedback fra professionelle massører har vi designet vores bookingsystem til at imødekomme massageindustriens særlige behov, hvilket sikrer, at du kan levere ekstraordinær pleje til dine kunder.
- Omfattende tilpasning: Tilpas bookingsystemet til at rumme et vilkårligt antal terapeuter, behandlingsmuligheder og ledige rum uden ekstra omkostninger.
- Fleksible afbestillingspolitikker: Implementer politikker, der tager hensyn tik dine ledige tider, samtidig med at de giver kunderne fleksibilitet til at administrere deres aftaler.
- Events: Administrer registreringen til workshops, klasser eller gruppesessioner uden besvær.
Tilføj planlægning til din hjemmeside


Tag det ikke fra os,
tag det fra vores kunder


- Sportsmassage
- Hoteller
- Spa og wellness ophold
- Fysioterapi
- Terapi
- Fysiurgisk massage
- Hot Stone massage
- Akupressur Massage
- og mere til …

Anbefaling af SuperSaaS
Kate Dahl er jobcoach og bor i Danmark. Hun kommer oprindeligt fra USA. Kate er blevet jobkonsulent for folk, der leder efter job i Danmark. Kate begyndte at bruge SuperSaaS i 2020 til online at planlægge sine aftaler.
Læs Kate’s historieForbind din bookingkalender med dine foretrukne apps og dit software
Det online bookingsystem, der giver dig mulighed for at integrere med dine foretrukne apps og dit software
Fordele for din massagepraksis
Forhøjet produktivitet
Automatisering af bookingprocessen fjerner behovet for, at nogen manuelt skal besvare opkald og koordinere tidsplaner, hvilket sparer tid, og reducerer sandsynligheden for menneskelige fejl såsom dobbeltbookinger.
Bedre service
Eliminerer behovet for kommunikation frem og tilbage. Giver svar med det samme. Denne form for selvbetjening foretrækkes normalt af kunder i nutidens digitale verden.
Reducerer manglende fremmøde
Automatiske påmindelser via e-mails eller tekstbeskeder skærer markant ned på antal glemte aftaler, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer med maksimal udnyttelse af din kapacitet, og dermed kan du tjene flere penge.
Ofte stillede spørgsmål
De svar, du aldrig vidste, du havde brug for
Generelle spørgsmål
Hvad adskiller SuperSaaS fra konkurrenterne?
SuperSaaS tilbyder mere funktionalitet end andre booking systemer på grund af de løbende forbedringer, vi har lavet baseret på kundefeedback gennem de sidste 15 år.Dette sikrer, at booking systemet normalt kan matche din foretrukne arbejdsgang, i stedet for at du skal tilpasse din forretningsproces ind i, hvad booking systemet kan.
Vores store volumen på verdensplan betyder også, at vi kan sprede vores omkostninger på mange kunder, hvilket resulterer i en bedre pris for dig.
Skal jeg have mit eget website?
SuperSaaS kan integreres problemfrit på ethvert website. Hvis du ikke har en hjemmeside, kan du alternativt bruge linket til en SuperSaaS kalender direkte; tilføje din e-mail-signatur; dele linket via WhatsApp eller lægge linket på din Facebook eller Instagram side.Har du en mobilapp?
Når du (eller dine kunder) besøger en online kalender med en mobil enhed, såsom en iPhone eller Android, viser systemet automatisk en mobil version, der er optimeret til håndholdte enheder.
Du kan også få vist din kalender ved hjælp af et ikon på startskærmen på en iPad eller iPhone. Ikonet vil ligne en app, men du behøver ikke at besøge App Store for at downloade det. Se oplysningerne vedrørende mobile enheder for flere detaljer
Kan jeg forbinde SuperSaaS med andre kalendere?
Du kan lade tilgængeligheden af din SuperSaaS kalender afhænge af din Google- eller Outlook-kalender. SuperSaaS henter kun dine ledige/optaget informationer. Dine aftaler downloades ikke.
På denne måde kan du tillade dine kunder og brugere at lave en aftale i din personlige kalender – uden at skulle give nogen adgang til detaljerne i din kalender.
Abonnement og fakturering
Er den gratis version virkelig gratis?
SuperSaaS er 100 % gratis at bruge på ubestemt tid og kræver ikke kreditkortoplysninger for at starte. Den gratis version har en grænse på 50 aftaler. Til gengæld vises annoncer på kalendersiden sammen med et par andre begrænsninger.Detaljer kan findes på prisoversigten. Du er velkommen til at fortsætte med at bruge den gratis tjeneste til privat og ikke-kommerciel brug. Det vil sige, hvis dine brugere ikke betaler for din service på den eller anden måde, eller du bruger booking systemet i virksomhedsregi.
Hvad gør jeg hvis mit behov for booking stiger eller falder?
Du kan opgradere eller nedgradere dit SuperSaaS abonnement til enhver tid. Din betaling justeres automatisk ud fra dit valg af abonnement. Du kan endda skifte tilbage til den gratis version, hvis du ikke har brug for systemet i et stykke tid og vende tilbage til dit tidligere abonnement senere. Så sæsonbestemte virksomheder behøver kun at abonnere, når de er i sæson.Hvad sker der, hvis jeg overskrider grænsen på mit nuværende abonnement?
Når du overskrider det maksimalt tilladte antal aftaler på dit abonnement, giver booking systemet dig besked via e-mail. Du har derefter tre dage til enten at opgradere kontoen eller reducere antallet af aftaler (du er velkommen til at sende os en e-mail, hvis du har brug for mere tid).
Vi sletter aldrig dine kommende aftaler. Hvis du stadig overskrider din grænse efter tre dage, vil booking systemet ikke længere acceptere nye aftaler, før situationen er rettet af dig. Al anden funktionalitet forbliver uændret. Så du og dine brugere kan stadig se og redigere aftaler, der allerede er indtastet.
Debiterer du, når mine brugere betaler for reservationer?
Hvis du gerne vil have kunder til at betale for aftaler på forhånd, kan du bruge det integrerede online betalingssystem. Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsudbydere, såsom PayPal eller Stripe, eller endda tilbyde en kombination af flere udbydere. Den betalingsudbyder du vælger, sender betalinger direkte til din bankkonto og trækker et gebyr for deres service. Pengene går ikke gennem SuperSaaS, og vi opkræver ikke noget gebyr.
Det er også muligt at bruge det indbyggede “kreditsystem”, hvor kunderne på forhånd køber kreditter, som de efterfølgende bruger til at booke tider.
Mere information kan du finde her support siden.